بلاگ

جاکفشی ایستاده | جاکفشی بلند

کفش یکی از انواع پوشاک و پوشش به حساب می‌آید که همانند دیگر انواع لباس، هم نقش محافظتی و مراقبتی دارد و هم به زیبایی و داشتن ظاهری مناسب و آراسته کمک می‌کند. نگهداری کفش‌ها در جا و محل مناسب منجر به حفظ دوام و ظاهر آن‌ها گردیده و باعث می‌شود تا بتوانید مدت زمان بیشتری از کفش مورد علاقۀ خود استفاده نمایید. معمولاً همۀ ما کفش‌هایمان را در کمد یا جاکفشی نگهداری می‌کنیم و به همین مناسبت، جاکفشی یکی از انواع لوازم و ملزوماتی است که در دکوراسیون خانه لازم و مورد نیاز است. بنابراین می‌توانیم هم فضایی مناسب برای نگهداری کفش‌ها داشته باشیم و هم یک عامل و جزئی از اجزای دکوراسیون منزل خود را با دقت و سلیقۀ بیشتر انتخاب کنیم تا بر زیبایی خانه بیفزاییم. نظرتان در مورد جاکفشی ایستاده که یکی از انواع جاکفشی‌ها به حساب می‌آید چیست؟ این مدل جاکفشی بلند بوده و طرفداران خود را دارد.

 

جاکفشی ایستاده و بلند

جاکفشی‌ها دارای انواع و اقسام گوناگونی هستند که بسته به جنس و مدل و طراحی خود، تقسیم‌بندی می‌شوند و به بازار عرضه می‌گردند. هر مشتری با در نظرگرفتن سلیقه، محل قرارگیری جاکفشی و ظرفیت آن برای قرار دادن کفش‌ها، مدل مناسب خود را انتخاب می‌کند.

جاکفشی‌های ایستاده و بلند، به طور معمول به شکل عمودی قرار گرفته و کفش‌ها را در خود جای می‌دهند. به همین دلیل ممکن است مزایا و معایبی نیز داشته باشند که می‌بایست در انتخاب آن‌ها، مانند هر وسیله یا آیتمی که خریداری می‌شود، لحاظ گردد.

مزایای جاکفشی ایستاده و بلند

انواع جاکفشی ایستاده و بلند دارای اشکال مختلف با ظرفیت‌های متفاوت هستند که متناسب با فضای قرار گرفتن آن‌ها در خانه و تعداد کفش‌ها از یکدیگر متمایز هستند. برخی از انواع آن‌ها ممکن است بخشی از یک کار ترکیبی باشند که جالباسی و اجزایی دیگر را نیز در کنار خود داشته باشند. برخی دارای درب بوده که ممکن است آیینه دار باشند و برخی خیر.

به طور معمول اگر بخواهیم مزایای این مدل را بیان کنیم، یکی از اصلی‌ترین آن‌ها جادار بودن در عین کمتر اشغال کردن فضای خانه است. در مدل‌های ایستاده و بلند، تعداد طبقات بیشتر است و با اینکه کفش‌های بیتری را در خود جا می‌دهند، خودشان فضای کمتری را از لحاظ افقی اشغال می‌نمایند.

از سویی دیگر، به دلیل ایستاده بودن، نسبت به سایر مدل‌ها، بیشتر و بهتر امکان قرار گرفتن در فضاهای باریک و کنار ستون‌ها یا درب ورودی را دارند. همچنین به شکل ترکیبی با یک آیینۀ قدی در نزدیک درب ورودی، زیبایی متفاوت ایجاد می‌کنند.

جاکفشی ایستاده و بلند آینه دار

مدل‌های جاکفشی ایستاده و بلند

جاکفشی‌های ایستاده و بلند نیز، خود دارای مدل‌های متفاوتی هستند. این نوع از جاکفشی‌ها ممکن است به اشکال مختلف ولی کاربردی، شیک و زیبا طراحی شوند.

ترکیبی با جالباسی؛ در این مدل شما جاکفشی را همراه با یک فضایی می‌بینید که امکان قرار دادن لباس‌ها نیز وجود دارد. ممکن است رخت آویز باشد که با داشتن درب، کمدی را برای آویختن لباس‌ها بر روی چوب رخت داشته باشید یا صرفاً، آویزهایی برای آویزان کردن لباس‌ها روی میخ آویز.

ترکیبی با قفسه یا کمد کوچک؛ در این مدل شما فضایی قفسه مانند دارید که می‌توانید وسایلی مانند کیف، چتر یا جعبه‌های کوچک یا لوازم کوچک را در آن قرار دهید؛ در این مدل نیز امکان حضور آینه وجود دارد.

جاکفشی ایستاده به شکل آیینه کنسول؛ این مدل نیز تلفیقی بوده و معمولاً در راهروی ورودی قرار گرفته و آینه روی کمد جاکفشی قرار دارد.

جاکفشی ایستاده ساده؛ در این مدل که تنوع زیادی وجود دارد، صرفاً جاکفشی از طرح‌ها و جنس‌های مختلف طبقاتی با درب یا حتی بدون درب دارد که کفش‌ها در آن جامی‌گیرند.

مدل‌های جاکفشی ایستاده و بلند

ابعاد جاکفشی ایستاده و بلند

جاکفشی‌ها ابعاد متفاوتی دارند که امکان قرارگیری آن‌ها در محیط‌های متفاوت را فراهم می‌سازد. برخی ممکن است باریک و بلندتر باشند و برخی کمی عریض‌تر و یا حتی کوتاه‌تر. شما می‌بایست با توجه به فضایی که در محیط خانه برای جاکفشی در نظر گرفته‌اید، یکی از انواع جاکفشی ایستاده و بلند را که متناسب با ابعاد آن فضا است، انتخاب کنید. به طور معمول، ابعادی استاندارد برای ساخت این مدل‌ها در نطر گرفته می‌شود.

رنگ‌بندی جاکفشی ایستاده و بلند

در بازار و فروشگاه متناسب با سلائق متفاوت، رنگ‌بندی‌های مختلفی از جاکفشی‌های ایستاده و بلند وجود دارد. ولی هماهنگی با رنگ دکوراسیون محلی که در آن قرار خواهد گرفت، نکته‌ای بسیار مهم است. با توجه به ترکیب رنگ‌بندی خانه یا محلی که جاکفشی ایستاده در آن جای خواهد گرفت و هماهنگی با رنگ دیگر لوازم و اجزای دکوراسیون، شما می‌توانید از بین رنگ‌بندی‌هایی که موجود است، رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید؛ سفید، قهوه‌ای، تیره یا روشن، ببینید کدام یک را ترجیح می‌دهید!

جاکفشی بلند می‌تواند صرفاً از جنس فلز باشد یا چوبی باشد.

جنس جاکفشی ایستاده و بلند

برای طراحی و ساخت چاکفشی‌های ایستاده و بلند نیز مانند دیگر لوازم دکوراسیون، می‌توان از فلز، چوب یا حتی ترکیب این دو استفاده کرد. جاکفشی‌های ایستاده و بلند چوبی، خود نیز دارای مدل‌های بسیار متنوع و متفاوتی هستند. جنس جاکفشی انتخابی شما می‌تواند متناسب با ظرفیت استفاده و میزان استفاده و همچنین سلیقه و نوع دکوراسیون شما یا حتی بودجه‌ای که در نظر دارید، متفاوت باشد. جاکفشی بلند نیز می‌تواند صرفاً از جنس فلز باشد یا چوبی باشد.

قیمت جاکفشی ایستاده

یکی از مواردی که هنگام خرید هر وسیله‌ای به عنوان یکی از پارامترها مدنظر قرار می‌گیرد، قیمت است. ارزنده بودن وسیله‌ای که خریداری می‌کنیم یک موضوع است و بودجه‌ای که تصمیم داریم برای آن وسیله پرداخت کنیم، موضوع دیگری است.

کیفیت و جنس هر وسیله‌ای که خریداری می‌کنیم در قیمت آن تأثیرگذار است. قیمت جاکفشی ایستاده نیز به جنس، رنگ، ابعاد و همچنین طراحی و کیفیت مواد به کار رفته در ساخت آن بستگی دارد و تمام این آیتم‌ها در قیمت‌گذاری جاکفشی ایستاده، مؤثر هستند.

سوالات متداول

  1. در چه فضایی می‌توانیم از جاکفشی ایستاده و بلند استفاده کنیم؟

جاکفشی بلند، فضای کمتری اشغال می‌کند و با توجه به اینکه غالباً با جالباسی و آینه و یا رخت آویز همراه است، امکان استفاده از آن در فضای راهروهای باریک و ورودی‌ها وجود دارد.

  1. آیا امکان انتخاب رنگ‌بندی وجود دارد؟

بله؛ با توجه به رنگ و نوع دکوراسیون منزل خود، می‌توانید رنگ‌ها و جنس‌های مختلف را انتخاب کنید.

  1. آیا جاکفشی ایستاده را در فضای دیگر هم می‌توان استفاده کرد؟

بله؛ با توجه به مدل این نوع جاکفشی و داشتن فضای مناسب برای نگهداری کیف لوازم آرایش و ملزوماتی از این قبیل، می‌توان مدل‌هایی از این نوع جاکفشی را در اتاق خواب هم استفاده کرد.

ارسال پیام

دسته‌بندی محصولات
کلمات کلیدی